Cookies

My i naši partneři potřebujeme váš souhlas k použití souborů cookies, abychom pro vás mimo jiné mohli zobrazovat relevantnější obsah. Pomozte nám, prosím, prostřednictvím souhlasu.
Nastavení OK
Souhlas můžete odmítnout zde

Cookies nastavení

Technické cookies
Potřebujeme je pro správný chod obchodu. Bez těchto cookies není možné zajistit, aby e-shop fungoval správně.
Analytické cookies
Jsou pro nás nezbytné, protože jen díky nim dokážeme zjistit, odkud uživatelé přicházejí a jakým způsobem interagují s e-shopem, případně díky nim měříme výkon inzercí. Díky těmto údajům můžeme e-shop dále vyvíjet tak, aby vám maximálně vyhovoval.
Reklamní cookies
Jsou nezbytné pro zobrazování vhodného obsau či reklamy právě pro vás. Reklama, která se vám přizpůsobuje, je pro vás méně nežádoucí a mnohdy i přínosnější oproti té, která nevyhovuje vašim případným zájmům.
Personalizované soubory cookie
Díky těmto cookies pro vás můžeme zobrazovat vhodnější obsah přímo na naší stránce - v e-shopu.
Souhlasím s použitím vybraných souborů cookies Souhlasím s použitím všech souborů cookies

Česká republika

Reklamační podmínky u produktů označených DSxxxxxxxx

V případě reklamace prosím vyplňte náš reklamační formulář dostupný na adrese www.reklamacniformular.cz. Zde dostanete návod, jak postupovat v případě reklamace či vrácení zboží. 

Standardní postup je následující:

1) Vrácení zboží zákazníkem (do 14ti dní)

Zboží zašlete na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, uvedete i číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze.

Adresa centrálního skladu:

Gadgets House, s.r.o.

Do Čertous 2634/7, logistický park P3, Hala H1 - boční vchod č.6

Praha 20

193 00

2) Reklamace

V tomto případě prosím piště na info@udeti.cz, kde budete instruován na jakou adresu zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, zašlete zboží zpět, po té jsou vám vráceny peníze na bankovní účet.

Podmínky reklamace

  • Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta, tj. 24 měsíců
  • Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které souvisí s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi.
  • Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách písemně (e-mailem) informovat prodávajícího. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné rozdíly v množství či druhu, případné vady zboží, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují.
  •  K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii daňového dokladu, který obdržel spolu se zásilkou.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  • Prodávající se zavazuje informovat zákazníka v co nejkratší době od obdržení reklamace o postupu vyřízení.
  • Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 14 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou na jeho uvedený email, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
  • Reklamace vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Veškeré náklady na zaslání (dopravu) reklamovaného zboží nese zákazník.

 

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1.ledna 2014. Ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti při vyřizování reklamací a záruce zboží. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.